Documente legale


CONFIDENTIALITATEA ȘI PROTECȚIA DATELOR DUMNEAVOASTRĂ


CONFIDENTIALITATEA ȘI PROTECȚIA DATELOR DUMNEAVOASTRĂ

Companie: INTERBRANDS ORBICO SRL
Publicată: 25 Mai 2018
Validată: 25 Mai 2018

1. Introducere

1.1. Această politică de confidențialitate a datelor guvernează protejarea datelor dvs. personale, precum și confidențialitatea dvs., dacă ați aplicat pentru o poziţie vacantă în cadrul companiei noastre, indiferent dacă aceasta a fost sau nu publicată pe site-urile de specialitate. Această politică de confidențialitate a aplicanţilor este emisă de compania INTERBRANDS ORBICO SRL, Str. Sergent Nuțu Ion nr. 44, Clădirea A, etaj 3, Sector 5, București, Nr. Reg.Comerţ J40/9571/1993 (denumită în continuare "Interbrands Orbico").

1.2. Interbrands Orbico acționează în calitate de controlor al datelor dvs. personale. Gama noastră de activităţi este diversă, motiv pentru care avem mai multe politici de confidenţialitate.

În această notificare privind confidențialitatea, dorim să explicăm cine suntem, ce date personale colectăm despre dvs., de ce le colectăm și ce facem cu acestea, într-un mod ușor de citit. Datele personale înseamnă orice date ce ne permit, direct sau indirect, să vă identificăm.

Întrucât Interbrands Orbico este o companie multinațională, această notificare poate fi înlocuită sau completată pentru a îndeplini cerințele locale.

Acordați timp pentru a citi această notificare. Dacă nu sunteți de acord cu aceasta, vă rugăm să nu ne furnizați datele dvs.

2. Ce acoperă această notificare de confidențialitate

Această notificare acoperă modul în care procesăm datele dvs. ori de câte ori interacționați cu noi, de exemplu, cand:

• vizitați oricare dintre site-urile noastre;
• folosiți canalele noastre media sociale;
• achiziționați și utilizați produsele și serviciile noastre, sistemele și aplicațiile;
• vă abonați la newsletter-urile noastre;
• ne furnizați bunurile sau serviciile, sistemele sau aplicațiile dvs.;
• contactați asistența noastră pentru clienți;
• vă alăturați proiectelor de afaceri;
• participaţi la concursurile noastre;
• participați la promoțiile noastre;
• participați la evenimentele noastre
• participați la seminariile noastre
• sau interacționați în alt mod cu noi în calitate de consumator, client de afaceri, partener, (sub) furnizor, contractor sau altă persoană cu relații de afaceri cu noi.

"Prelucrare" înseamnă orice operațiune efectuată asupra datelor cu caracter personal, care include colectarea, înregistrarea, stocarea, modificarea sau actualizarea, regăsirea, consultarea, utilizarea, dezvăluirea prin mijloace manuale și / sau automate.

3. Care sunt datele pe care le colectăm despre dvs.?

3.1 În funcție de cine sunteti (de exemplu, client, consumator, furnizor, partener de afaceri etc.) și cum interacționați cu noi (de exemplu, online, offline, telefon etc.), putem procesa date diferite despre dvs.

În aceasta notificare, acoperim toate datele personale posibile pe care le colectăm de la dvs., respectiv:

• Datele pe care ni le furnizați direct:
• Date personale: Nume, prenume, data naşterii
• Informatii de contact:  E-mail, numar de telefon, adresă, ţară
• Date Financiare: Informatii cont bancar
• Date despre utilizarea produselor și / sau serviciilor pe care le colectăm automat.

3.2 Pe lângă informațiile pe care ni le furnizați direct (vedeți mai sus), este posibil să colectăm informațiile pe care ni le-a trimis computerul, telefonul mobil sau alt dispozitiv de acces. De exemplu, putem colecta:

• Informatie despre dispozitiv

• Modelul dispozitivului, identificatorul unic al dispozitivului, adresa MAC, adresa IP, versiunea sistemului de operare și setările dispozitivului pe care îl utilizați pentru a accesa, de ex. site-urile / aplicațiile / serviciile

• Informaţii logare

- Timpul și durata utilizării canalelor sau produselor noastre digitale
- Informaţii locaţie
- Locația dvs. reală (derivată din adresa dvs. IP sau din alte tehnologii bazate pe locație), care pot fi colectate când activați produse sau funcții bazate pe locație, cum ar fi prin intermediul rețelelor sociale
- Informațiile din surse terțe

3.3 Este posibil să primim informații despre dvs. din surse accesibile publicului (după cum este permis de lege), cum ar fi bazele de date publice, partenerii noștri de marketing sau platformele sociale media atunci când alegeți să vă conectați la astfel de servicii.

Putem combina aceste informații cu alte informații pe care le primim de la dvs.

Puteți alege să nu ne furnizați anumite tipuri de informații, dar acest lucru vă poate afecta capacitatea de a activa anumite funcții ale produselor și / sau serviciilor.

3.4 În conformitate cu legea, nu vom procesa date referitoare la:

• origini rasiale sau etnice;
• opinii politice;
• religie sau convingeri;
• calitatea de membru al sindicatelor;
• trăsături genetice;
• sănătate;
• viața sexuală;
• condamnări penale sau măsuri de securitate conexe;
• date biometrice;
• date genetice.

Dacă ar fi trebuit să procesăm acest tip de date, vom cere întotdeauna acordul dvs. prealabil.

4. Cum folosim datele dvs.?

4.1 Putem procesa datele dvs. în scopuri diferite, dar numai pentru cele care au un temei juridic pentru prelucrarea datelor. Puteți găsi mai jos generalitatea acestora:

• Contractul / executarea contractelor
• Facturarea și livrarea produselor și / sau serviciilor pe care le-ați achiziționat;
• Livrarea produselor;
• Înregistrarea în aplicații sau pe site-uri mobile;
• Gestionarea contului de servicii.
• Respectarea obligațiilor legale și a interesului public

4.2 Dezvăluirea datelor instituțiilor guvernamentale sau autorităților de supraveghere, după cum se aplică în toate țările în care ne desfășurăm activitatea, cum ar fi obligațiile de raportare, auditurile de conformitate, deducerile fiscale, obligațiile de înregistrare și de raportare, respectarea inspecțiilor guvernamentale și alte solicitări din partea guvernului sau a altor autorități publice.

Interesele legitime
Comunicări administrative, cum ar fi confirmările comenzilor, notificările despre activitățile contului dvs. și alte anunțuri importante;
Furnizarea de asistență la cererea dvs. prin intermediul canalelor de comunicare, cum ar fi asistența pentru clienți sau centrul de contact;
Securitatea și protecția intereselor / bunurilor noastre, cum ar fi implementarea și menținerea măsurilor de securitate tehnică și organizatorică, efectuarea de audituri interne și investigații, efectuarea de evaluări pentru verificarea conflictului de interese;
Gestionarea oricăror reclamații sau reclamații interne.

4.3 Interbrands Orbico vă poate trimite o comunicare despre produsele, serviciile, evenimentele și promoțiile noastre. Comunicarea este trimisă prin diferite canale: e-mail, telefon, SMS, post, rețele sociale. Dorim să vă oferim cea mai bună experiență, prin urmare aceste comunicări pot fi adaptate preferințelor dvs. (de exemplu, poșta electronică ca canal preferat de comunicare cu noi - puteți să-l indicați singuri sau să-l înțelegem pe baza legăturilor pe care le faceți clic în afara e-mailurilor).

4.4 Atunci când acest lucru este cerut de lege, vă vom cere consimțământul înainte de a începe activitățile de mai sus. Pentru a vă da consimțământul, puteți bifa, de exemplu, caseta pentru acceptarea primirii de noutăţi și a promoţiilor sau pentru utilizarea datelor dvs. pentru analizele de tendință ale industriei generale de comerț electronic. Vă oferim, de asemenea, posibilitatea de a renunța și de a vă retrage consimțământul în orice moment.

Dacă vă cerem să ne furnizați datele dvs., dar ați ales să nu faceți acest lucru, în unele cazuri nu vă vom putea oferi toată funcționalitatea produselor, serviciilor, sistemelor sau aplicațiilor noastre. De asemenea, este posibil să nu putem răspunde la solicitările pe care le puteți avea.

5. Când vă împărtășim datele?

5.1 Cui îi sunt date datele: altor entități Interbrands Orbico, afiliați, furnizori de servicii, parteneri de afaceri, autorități publice, autorități guvernamentale, contractori, alții.

5.2 Când datele sunt transferate în străinătate? Ce țări?

Datele dvs. vor fi prelucrate de noi înșine și de alte entități din cadrul Grupului Orbico. În cazuri excepționale și numai pentru a îndeplini scopurile descrise mai sus, datele dvs. pot fi partajate cu următoarele părți:

• Furnizori de servicii: putem externaliza anumite activități de prelucrare a datelor furnizorilor de servicii terțe de încredere pentru a ne îndeplini funcții și a ne furniza servicii, cum ar fi furnizorii de servicii TIC, furnizorii de consultanță, furnizorii de servicii de transport maritim;
• Parteneri de afaceri;
• Autoritățile publice și guvernamentale: atunci când acest lucru este impus de lege sau dacă este necesar pentru a ne proteja drepturile, vă putem împărtăși datele cu entități care reglementează sau au jurisdicție asupra grupului Orbico.
• Consilieri profesioniști cum ar fi auditori, avocați, contabili, alți consilieri profesioniști.
• Alte părți în legătură cu tranzacții corporative, cum ar fi vânzarea unei afaceri sau a unei părți a unei afaceri unei alte companii sau orice reorganizare, fuziune, joint venture sau altă dispoziție a activității, activelor sau stocului nostru (inclusiv în legătură cu orice procedură de faliment sau similar).

5.3 Terțe părți sunt limitate în capacitatea lor de a utiliza informațiile dvs. în alte scopuri decât să ne furnizeze servicii și sunt, de asemenea, obligați să protejeze și să manipuleze informațiile dvs. în conformitate cu obligațiile legale, de reglementare și contractuale. Facem demersuri rezonabile pentru a ne asigura că păstrăm informații despre dvs. numai atâta timp cât este necesar pentru scopul pentru care a fost colectat sau conform cerințelor din orice contract sau din legea aplicabilă.

6. Cum păstrăm datele dvs.?

Păstrăm datele dvs. pentru perioada necesară pentru a îndeplini scopurile pentru care au fost colectate (vedeți secțiunea "Cum folosim datele dvs.?"). Uneori ne putem păstra datele mai lungi dacă este necesar sau permis de lege. Determinăm perioada pe baza următoarelor criterii:

• Cât timp sunt datele necesare pentru a vă oferi produsele sau serviciile noastre sau pentru a ne opera afacerea?
• Aveți un cont cu noi? Atunci vom păstra datele cât timp ce contul dvs. este activ.
• Suntem supuși unei obligații legale, contractuale sau similare pentru a vă păstra datele? Exemplele pot include legi obligatorii de păstrare a datelor, ordine guvernamentale de păstrare a datelor relevante pentru o anchetă sau date care trebuie păstrate în scopul litigiilor.

7.Cum asigurăm datele dvs.?

Pentru a vă proteja datele, vom lua măsurile tehnice și organizatorice adecvate, în conformitate cu legile aplicabile privind protecția datelor și securitatea datelor, inclusiv prin solicitarea furnizorilor de servicii, a partenerilor de afaceri sau a consultanților profesioniști să utilizeze măsurile adecvate pentru a proteja confidențialitatea și securitatea datelor dvs. Am pus în aplicare măsuri pentru a preveni riscurile cum ar fi distrugerea, pierderea, modificarea, dezvăluirea neautorizată sau accesul la datele dvs.

8. Cine este responsabil pentru datele dvs.?

INTERBRANDS ORBICO SRL, cu sediul central in București, Str. Sergent Nuțu Ion nr. 44, Clădirea A, etaj 3, Sector 5, este responsabilă de prelucrarea datelor cu caracter personal pe care le consideră necesare pentru procesare. Prin urmare, pe noi, precum și autoritatea de supraveghere A.N.S.P.D.C.P, ar trebui să contactați pentru orice întrebări ați putea avea cu privire la modul în care compania noastră utilizează datele dvs.

Pentru unele servicii, ne bazăm pe parteneri specializați. Prin urmare, trebuie să respecte instrucțiunile noastre și să respecte politica noastră privind protecția datelor cu caracter personal. Ne asigurăm că partenerii noștri primesc numai datele strict necesare pentru îndeplinirea obligațiilor contractuale.

9. Care legislație se aplică?

Protecția datelor dvs. personale este reglementată de Regulamentul UE 2016/679, cunoscut și sub denumirea de Regulamentul general al UE privind protecția datelor și de legislația națională aplicabilă privind protecția datelor din țara dumneavoastră. Ne angajăm să respectăm obligațiile noastre și să respectăm drepturile dvs. ori de câte ori procesăm datele dvs. Dacă doriți să aflați mai multe despre acest subiect, vă sfătuim să vizitați site-ul salonprofessional.orbicobeauty.ro. Fiind o companie multinațională, această notificare poate fi înlocuită sau completată pentru a îndeplini cerințele locale.

10. Accesarea informațiilor dvs.

Aveți dreptul să trimiteți o sesizare și să fiți informați cu privire la datele pe care le procesăm despre dvs. și la modul în care procesăm astfel de date. De asemenea, aveți dreptul, în orice moment, să vă retrageți acordul și / sau să solicitați corectarea oricăror date eronate. Vă rugăm să vă adresați în scris cererile și solicitările, să semnați și să trimiteți sesizarea dvs catre noi. Vom răspunde prompt și nu mai târziu de o lună, cu excepția cazului în care o complexitate extraordinară ar necesita o prelungire a timpului pentru a răspunde.

Dacă aveți probleme care vă exercită drepturile privind datele personale, puteți:

(a) contactați persoana responsabila, Alina Arsene, privacy.sp.ro@orbico.com

(b) să depuneti o plângere la autoritatea de supraveghere.